מחשבונים

מחשבון גדילה   מחשבון הריון
 

כתובת הדוא"ל שלכם:


הודעות אחרונות מהפורום

 

צרכנות > צרכנות המשפחה

האגיס: הלקוחות צודקים - קיימת בעיה בחיתול החדש

מאת: מערכת טיפת חלב ברשת | פורסם: 13/3/2011
האגיס: הלקוחות צודקים - קיימת בעיה בחיתול החדש

חברת חוגלה קימברלי הודתה ביום שישי האחרון כי אכן הייתה תקלה בחיתולי האגיס החדשים, שגרמה לדליפות ובעיות שונות. החברה פרסמה הודעת התנצלות ללקוחות, מציעה פיצוי אך לא מצליחה לעמוד בעומס המתקשרים להתלונן במוקד שירות הלקוחות שלהם

בחודש דצמבר 2010 הושקה, במסע יחצי ציבור מתוקשר במיוחד, הגרסה המשודרגת של חיתולי האגיס (מבית חוגלה קימברלי), המאופיינים באלמנטים הכוללים: מעטפת רכה במיוחד המכילה כותנה אורגנית, גזרה מיוחדת ולשוניות סגירה אלסטיות גזרתיות להתאמה מושלמת למבנה גוף התינוק. למרות ההבטחה לחיתול הטוב ביותר בשוק, מהר מאוד התברר כי החיתולים החדשים סובלים מבעיות שונות ואל שירות הלקוחות של האגיס, כמו גם אל מערכת טיפת חלב ברשת, החלו להגיע  תלונות מצד הורים מאוכזבים שדרשו פיצוי לאחר שהתאכזבו מהחיתול החדש. על פי תלונות ההורים החיתול סבל מדליפות, הדיף ריח לא טוב ואף גרם לאדמומיות בישבנם של התינוקות. מחברת האגיס דחו את התלונות, עמדו בגאווה מאחורי החיתול החדש שלהם אך השבוע הודו גם הם - אותרה תקלה טכנית בעת ייצור קו החיתולים החדש. לדבריהם התקלה חלה אך ורק על חיתולים במידה 4+ אך הורים רבים טוענים שהתקלה קיימת גם במידות הקטנות יותר. 
 

הנהלת חוגלה קימברלי הוציאה מייל התנצלות ללקוחות, וגם פרסמה הודעה מסודרת בכלי התקשורת. בהודעה נמסר כי הם לוקחים אחריות על התקלה ומזמינים את הלקוחות להתקשר לשירות הלקוחות בכדי לקבל פיצוי לעוגמת הנפש שנגרמה להם. לדבריהם התקלה תוקנה ולכן אין צורך לחשוש משימוש בחיתולים החדשים. למרבה הצער שירות הלקוחות של האגיס כמעט ולא מצליח לעמוד בלחץ המתקשרים והמתלוננים. מהיום בו החלו לשווק את החיתולים החדשים ועד לפרסום הודעת ההתנצלות, הם מוצפים בכל יום בשיחות טלפון רבות אך לא מצליחים לספק מענה טלפוני ראוי בשל עומס המתקשרים וכך המתקשרים נאלצים להתמודד בנוסף עם זמני המתנה ארוכים, צליל תפוס ותיבות מענה קולי מלאות עד אפס מקום.
 

בכדי לקבל פיצוי מהחברה על המתקשרים להחזיק בחבילת חיתולים אחת או יותר בביתם. הפיצוי נע בין 2 ל-3 חבילות ללקוח (תלוי במידת התעקשות הלקוח), אשר ישלחו אליכם באמצעות שליח עד הבית.

נוסח הודעת ההתנצלות שיצאה לתקשורת וללקוחות האגיס:

 

הורים רבים טוענים כי הודעת ההתנצלות של האגיס מגיעה מאוחר מדי, זאת מכיוון שבמשך כחודשיים התקשרו פעם אחר פעם בכדי להתלונן ונתקלו באדישות מצד החברה, שוחחו עם נציגי שירות לקוחות שטענו שאין כל בעיה עם החיתול ולכן העדיפו לנטוש את האגיס לטובת חברה מתחרה.

יש לכם שאלה? שלחו לנו והכותבים שלנו יענו.

 

רוצים לדבר על זה בפורום? לחצו כאן