מחשבונים

מחשבון גדילה   מחשבון הריון
 

כתובת הדוא"ל שלכם:


הודעות אחרונות מהפורום

 

צרכנות > מוצרים ומבצעים למשפחה

בייבי ג'וגר קבלה את תו 'אמון הציבור'

מאת: מערכת טיפת חלב ברשת | פורסם: 15/12/2013
בייבי ג'וגר קבלה את תו 'אמון הציבור'

מנכ"ל החברה מלמד מה מה חשוב לדעת ולבדוק לפני שבוחרים עגלה בכל מה שקשור לאחריות ושירות לקוחות

חברת העגלות בייבי ג'וגר ישראל קבלה החודש את תו "אמון הציבור" המהווה הכרה רשמית של הארגון בהיותה חברה המעניקה אחריות ושירות ברמה הגבוהה ביותר והתחייבות החברה לעמידה בסטנדרטים גבוהים של שירות ואמינות לקהל לקוחותיה. 
 
היבואן הרשמי של  בייבי ג'וגר ישראל, חברת היי סטנדרט בע"מ, ידועה כחברה המעניקה אחריות לכל החיים לצרכנייה לצד שירות של 24 שעות ביממה, במסגרת השירות והאחריות קהל הלקוחות נהנה משירות ביקורים עד הבית בתיאום מלא, עגלה חליפית מקורית מאותו הדגם במקרה של תיקון, חלפים וחלקים מקוריים וחדשים, ידע טכני נרחב ועוד. 
 
מתן אחריות מלאה ועמידה בתנאי השירות לצרכן הביאו את בייבי ג'וגר לקבל הכרה מלאה מ"אמון הציבור", ובכך להיות מובילה בתחומה. ארגון "אמון הציבור" בוחן ובודק חברות המעניקות שירות ואחריות בצורה מעמיקה וקפדנית,  על מנת לבדוק ולוודא כי אכן החברה עומדת בסטנדרטים גבוהים באשר לשירותים ולאחריות שמקבל הצרכן עבור המוצרים שהוא רוכש. בין השאר, בודק הארגון את המערך הכולל של האחריות והשירות ללקוח, התנהלות החברה מול הצרכנים, שקיפות, הגינות, אמינות ופלטפורמות השירות בכל רמות החברה ובכלל זה אחריות המוצרים, טיפול בתלונות לקוח, תיקונים והגינות מול ציבור הלקוחות. 
 
אז מה חשוב לדעת ולבדוק לפני שבוחרים עגלה בכל מה שקשור לאחריות ושירות לקוחות? מידע באדיבות אלון חן, מנכ"ל חברת היי סטנדרט בייבי ג'וגר ישראל. 
 
1. אחריות יצרן. האם לחברה יש "אבא", כלומר האם החברה ידועה ובעלת "שם". האם יש למותג ולחברה אתר אינטרנט? מה ארץ המקור? האם יש אחריות מוצהרת של היצרן? כדאי לבדוק שהיא כתובה באתר האינטרנט שלו (להדפיס ולשמור) וגם כתובה בצמוד למוצר למשל על עלון או חוברת שימוש (גם אם זה בשפה זרה כמובן). חשוב לבדוק כמובן שהיצרן מצהיר כי הוא מעניק לעגלה אחריות לפחות לשנה והיא כוללת את כל חלקי העגלה. כמובן עדיף אם יש אחריות לכל החיים.
 
2. מה כוללת אחריות היצרן? האם האחריות כוללת רק את השלדה או גם חלקים נוספים בעגלה כמו חלקי הבד והגלגלים? כדאי לבדוק שאכן כל החלקים מכוסים באחריות לתקופה מינימאלית של שנה לפחות. מעבר לכך זה מבורך.
 
3. אחריות יבואן. כאן בודקים אם יש לעגלה "אמא". כלומר האם היבואן בישראל היא חברה ידועה ובעלת שם. מי היבואן ומה כתובתו? חפשו אותם באינטרנט. האם יש משרדים, כתובת וטלפון? כמו כן עדיף כמובן שהשירות לא יהיה בתשלום וגם לא החלקים. כלומר שהכול יהיה בחינם.  
 
4. מה כוללת אחריות היבואן ולכמה זמן? ובכן חשוב שכתב האחריות יהיה מתועד בעברית ורשום הן באתר האינטרנט של החברה והן על גבי הוראות השימוש או תעודת אחריות שמקבלים בעת הקנייה. מבחינת היבואן יש לוודא כי הוא מבטיח שירות של אחזקה בעת הצורך, תיקונים, חלפים מקוריים והכי חשוב ידע מקצועי מקורי. כמו כן אופן מתן השירות. למשל האם היבואן עושה ביקורי בית ומגיע היישר אליכם או שצריך לנסוע למחסן שלו בקו התפר? האם תקבלו עגלה חליפית בעת התיקון? יש חברות שאכן נותנות עגלה חליפית, אבל פתאום תגלו שקבלתם עגלה "מצ'וקמקת" שבחיים לא שמעתם עליה ובטח שאתן לא יודעות איך לתפעל אותה. אז לוודא שמקבלים דגם בדיוק כמו זה ששלחתם לתיקון. זה חשוב בעיקר מבחינה בטיחותית ונוחות. 
 
5. מענה טלפוני. יש עם מי לדבר? לפעמים לא. יש יבואנים המצהירים כי השרות כולל מענה אנושי 24 שעות 7 ימים בשבוע. אל תתפשרו וכדאי לבדוק את זה.  המלצה, לנסות להתקשר ליבואן ולשירות לקוחות לפני שקונים עגלה.
 
6. חנויות מורשות של היבואן. על יבוא מקביל או יבוא אישי שמעתן? ניתן לעשות ייבוא מקביל כיום לכל דבר שזז. הבעיה שהיבואנים המקבילים לא מבטיחים ובטח שלא יכולים להעניק אחריות יצרן מקורית מטעם היבואן המורשה ובטח שלא לספק חלקים וחלפים מקוריים וידע מקצועי. מומלץ לרכוש עגלה רק של היבואן המורשה. זאת על מנת לקבל אחריות מקורית מלאה ושירות מלא, אמין ומקצועי. זכרו שלעיתים מי שחוסך וקונה בזול, בסוף זה עולה לו ביוקר... מדובר בילדים שלנו אז על בטיחות לא חוסכים.

יש לכם שאלה? שלחו לנו והכותבים שלנו יענו.

 

רוצים לדבר על זה בפורום? לחצו כאן